Aanmelden voor een onvergetelijke vaarvakantie

Wil je na het zien van de foto’s van eerdere reisverslagen ook mee?

De vaarvakantie is voor een specifieke doelgroep. Wanneer je als deelnemer mee wil, moet je op alle volgende vragen ‘ja’ kunnen antwoorden.

• Ben je tussen de 8 en 35 jaar oud?
  • Ben je rolstoelgebonden?
  • Heb je zin in een vakantieweek met 40 andere gehandicapte jongeren uit het hele land?
  • Wil jij een vakantie met veel plezier?

Meld je aan!
Wacht niet en kies ook voor een onvergetelijke vaarvakantie met de Sjaak Pach stichting!

Voor specifieke vragen die op deze site niet beantwoord worden, kun je een e-mail sturen aan de Sjaak Pach Stichting.

Aanmelden (vanaf 1 november) kan overigens niet via de site, daarvoor moet je telefonisch contact opnemen met het bestuur:

Marcel Burger

Telefoon: 020-6834055

Gratis sponsoren?

U kunt ons ook op andere manieren sponsoren:

Als u online aankopen doet via SponsorKliks. Doet u via onze link uw online aankopen, dan ontvangen wij een commissie. Klik op bovenstaande banner of SponsorKliks voor meer informatie.

Speelt u al mee met de Vrienden Loterij, dan kunt u de Sjaak Pach Stichting als uw club opgeven. Klik op bovenstaande banner voor meer informatie. Direct aanmelden om mee te spelen kan via de Sjaak Pach Vrienden Loterij pagina. Hoe meer loten er voor ons meespelen, hoe hoger het bedrag is dat wij ontvangen.

Deel deze pagina op: