Steun ons!

De Sjaak Pach Stichting is een erkende goede doelen stichting. Wij zijn ANBI en CBF gecertificeerd. Ons doel is om financiële middelen te werven door middel van het voeren van een actief fondsenwerving beleid. Hiermee kunnen wij de deelname kosten zo laag mogelijk houden, zodat een ieder in aanmerking kan komen voor onze vaarvakantie.
Het bestuur en enkele vrijwilligers zijn gedurende het hele jaar hiermee bezig.

Gelukkig kunnen we rekenen op een trouwe groep donateurs die ons jaarlijks financieel ondersteunen. Ook het bedrijfsleven steunt ons en de Koninklijke Marine kunnen we al jaren tot ons trouwe sponsoren rekenen.

Toch is het elk jaar weer een grote klus om de eindjes aan elkaar te knopen. Een week varen met 40 gehandicapte deelnemers kost ruim € 45.000,-. Zowel het bestuur als de vele begeleiders zijn vrijwilligers en zetten zich kosteloos in voor het slagen van deze week. De meesten moeten voor deze vaarweek eigen vakantiedagen opnemen. Uit het feit dat onze vrijwilligersgroep zo trouw is, blijkt hoe leuk de vaarvakantie is.

Schenkingen, donaties en (bedrijfs)sponsoring vormen de basis voor de reis. Met deze hulp houden we jaarlijks de kosten voor de 40 lichamelijk gehandicapte jongeren zo laag mogelijk.

Wilt u ons sponsoren of wilt u donateur worden? Ons rekeningnummer vindt u hierna. Wilt u (eerst) meer informatie? Wij staan open voor alle vragen.

Wilt u direct doneren?

Klik op deze knop

of u kunt direct zelf overmaken naar :

Sjaak Pach Stichting
Rabobank Den Helder
IBAN: NL60RABO0330664700

Gratis sponsoren?

U kunt ons ook op andere manieren sponsoren:

Als u online aankopen doet, doe dit dan via onze link van SponsorKliks. Dan ontvangen wij een commissie. Klik op bovenstaande banner of SponsorKliks voor meer informatie.

Vriendenloterij nieuw logo

Speelt u al mee met de Vrienden Loterij, dan kunt u de Sjaak Pach Stichting als uw club opgeven. Klik op bovenstaande banner voor meer informatie. Direct aanmelden om mee te spelen kan via de Sjaak Pach Vrienden Loterij pagina. Hoe meer loten er voor ons meespelen, hoe hoger het bedrag is dat wij ontvangen.

Deel deze pagina op: